fredag 23 oktober 2009

Trött.


I morse bröt jag sovmorgons-vanan för första gången på länge, så nu är jag trött på riktigt! Anledningen till den tidiga ottan var att jag skulle ner till frissan där syster fixade håret. Jag passade på att få min dörrmatte-tjocka lugg urtunnad medan hon hade svallet fullt av färg. Tack Elisabeth på Style It för att du alltid ställer upp! 

Därefter laddade jag batterierna innan jobbet hemma hos mor, som hade bakat ack så ljuvliga hastbullar. Full av socker stegade jag iväg till arbetet och har där spenderat så gott som hela passet i kassan. Många hej och tack har det blivit idag, så hjärnan är helt slut. Skönt att det snart är semester!

Ska mojsa ner mig i sängen med Robert nu och somna till medioker film.

Godnatt!
/Anna

1 kommentar:

  1. Ja snart är det allt semester för mig med, nästan :) Jag är också trött. Men nu ska jag öva gehör och tänka på hur kul det var på ensemblen igår :) Kanske får den inspelad ska du veta! Trummisen tyckte att den var så bra! wihooo! Kram!

    SvaraRadera