tisdag 22 december 2009

Fundering.



Jag ramlade in på en sida häromdagen - www.felsms.com - där folk får skicka in berättelser om de gånger de antingen skickat eller mottagit sms till/från fel person och om hur tokigt det hela blev. I flera dagar har jag sedan läst, skrattat åt de flesta, känt samma pinsamhet som avsändaren i andra osv...


Idag snavade jag dock över två stycken som jag inte kunde skratta åt. 
I båda fallen hade en kille råkat skicka ett sms till en förälder, som egentligen var menat till deras manlige älskare. I båda fallen bröt föräldern med sin son, efter att på detta sätt fått reda på dennes homosexuella läggning.


Jag blev så förbannad, och är det ännu. 


Hur kan en människa stöta bort sitt eget kött och blod på grund av att sonen eller dottern förälskar sig i någon av samma kön?


Det gör mig förbryllad och väldigt väldigt ledsen....


Om jag hade varit tillsammans med en Roberta istället, skulle jag då inte vara lika mycket värd i min mammas och pappas ögon? Det har jag svårt att tro! Jag skulle ju ändå vara jag, eller hur?


Nä, usch för de killarnas föräldrar. Skämmes!!!!!! 




/Anna

1 kommentar:

  1. Hahaha Roberta du är för rolig du Anna...Till det allvarliga nu ja jag håller med dig, det är vidrigt.

    SvaraRadera