lördag 19 december 2009

I sängen





Ja kära vänner, jag är kvar ännu. Har inte klivit upp ens för att äta eller gå på toaletten.


Näää, det är inte sant (som Robert brukar säga). Jag har faktiskt hämtat hit både frukost och eftermiddagsfika samt duschat av mig de gamla sängkvalstren för att anamma nya. 


Ett långt och trevligt telefonsamtal med farmor, lite Senegal-snack med en kompis och dessutom uppstigning för att slå igång Miles Davis på stereon har också förgyllt min annars gråa dag. 


Om ett par timmar har jag en massagekund och det är startskottet i en aktiv lördagskväll. 
När pojkvännen slutat serva kunder på Konsum vankas tårtkalas hos Gisela som fyllde år igår (Hipp hipp hurra!). 


Så, liiite mer slappande, sen är jag på banan igen. 






Morsning!
/Anna

1 kommentar:

  1. "Näää, det är inte sant"

    Haha, kan verkligen höra honom säga det :P

    SvaraRadera