fredag 25 december 2009

Resfeber.



Jag har börjat packa väskorna inför resan till Senegal.
Om två dagar åker jag till Stockholm, morgonen därpå går flyget till Västafrika...


För det första har jag ännu inte insett vilket äventyr jag ger mig in på, vilket sakteliga börjar gå upp för mig.
För det andra avskyr jag att packa till längre resor, då det gäller att prioritera vad som ska följa med i väskan och inte. 


Huvaligen... 


Visserligen har jag väl inte rätt att beklaga mig, det kommer bli otroligt häftigt och härligt att åka. 
Men resfeber är nästan lika illa som riktig feber. Jag blir alldeles darrig och kallsvettas och vill helst bara krypa under täcket och stanna där tills allt gått över. Lite glass lindrar också.


Nä, åter till packningen och planeringen. 


God fortsättning på er allihopa!
/Annalunda







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar