lördag 26 december 2009

Sista passet?



Då var det dags - det kanske absolut sista passet på Konsum i Sollefteå.
Först väntar Senegal och kort därefter fortsätter äventyret i Stockholm.
Det är många känslor inblandade just nu. Men mest spänning och förväntan.
Kanske lyckas chefen hitta en lucka mellan Afrika och Fjollträsk där jag får ta på mig min vackra grå-röda skrud en sista gång innan flyttlasset går (intet att förglömma den tjusiga sjalen i grönt som så vackert smälter in i kompositionen).
Jag hoppas!


Nåja, jag ska då göra mitt allra yttersta i smöreri för kunderna idag, och passa på att dra så många dåliga skämt och vissla så många lustiga trudelutter jag kan för min kära arbetskamrater medan chansen ännu finns.


Önskar mig själv, mina arbetskamrater och alla mina nära och kära en fantastisk dag!


/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar