lördag 23 april 2011

400 inlägg!

Tänka sig att jag knapprat ner en massa dumheter vid hela 400 tillfällen sedan jag startade denna internet-dagbok! Även om en storbloggerska skulle skratta ironiskt åt summan så är åtminstone jag stolt. Jag har fortsatt längre än vad jag hade anat.

Hurra!

En liten påskaftonsrapport tycker jag är på plats:

Vi håller på att packa och ligger bra till.
Vi dricker vin och lyssnar på bra musik.
Vi har beställt mat för andra gången idag och väntar på denna.
Vi har påskblommor framme för att känna stämningen.
Vi har spelat mörda-zombier-spel.
Vi längtar båda hem till våra syskon och föräldrar.
Vi har inte duschat på två dagar.

Det är vi mot alla andra den här helgen, och oavsett om vi vinner eller inte så har vi det förbaskat trevligt. Nu plingade det på dörren och det är dags för pizza!

GLAD PÅSK!

/Anna
  

1 kommentar: