torsdag 21 april 2011

Ljuvliga dag!

 
Jag tycker om min arbetsplats och just idag är jag extra glad eftersom jag fått två buketter vitsippor, ett påskägg och blivit bjuden på grillmat ute på husets egna terass. Visst har jag det bra?

Solen skiner och framför mig ligger 4 lediga dagar! Flyttpackandet har såklart inte börjat ännu, men det går fort intalar jag mig. Lite vin, lite godis och sen är det bara att stuva ner prylarna. Städningen får vänta till nästa vecka.

En annan glädjande sak är att semesterersättningen från året som gått, kommit in på kontot. Jag tycker det är skojigt att få pengar, eftersom man kan införskaffa skojiga saker med dem. T.ex en ny dator och en skrivare. Lagom till att flyttkaoset lagt sig kommer det alltså ännu en låda att packa upp och då har jag vanan inne.

Hoppas ni alla får en ljuvlig påskhelg. Var inte för överambitiösa, utan njut av dessa färgglada dagar så mycket ni bara kan!

/Anna
  

2 kommentarer:

  1. Glad påsk till dig med! Varför en ny dator, och vilken sort blir det??

    SvaraRadera
  2. Jag fortsätter på Mac-banan, med en Macbook Pro. Den jag har nu vill gå i pension och är så seg så att fotoprojekt och musik fått läggas åt sidan (trots att den är rensad och uppdaterad).

    Skrivaren fick jag för halva priset och kunde inte motstå :) Den kan printa direkt från iPhonen och får tydligen till foton bra!

    SvaraRadera