torsdag 7 april 2011

Tankar en torsdagsmorgon


Ute är det grått och blött, vilket betyder att alla kommer att påminna mig om detta idag. Men det gör inget, för jag är glad ändå!

Morgonen har börjat bra. Jag tog mod till mig och ska använda tantglasögonen på jobbet idag, plus att jag satt upp håret. Ytligt att noja sig över en sådan grej kanske, men må så vara. Jag känner mig modig!

Ville nästan hoppa på ett tåg till Alvik tidigare, då deras chaufför verkade väldigt alert och positiv, trots väder och tid på dygnet. Det gör så mycket när de sticker ut och inte bara rabblar standardfraser i högtalaren. Det behöver fler människor i den här staden (och landet) som vågar vara glada och positiva. Surkartar och stressmonster finns det nog av.

Imorgon åker jag till Gotland! Jag ser fram emot hela upplevelsen så otroligt mycket, trots att nerverna nog kommer vara lite på spänn ute till havs. Anneli, snart kommer jag!

Om en kvart är jag på jobbet och idag ska jag göra det förbenat bra.

Trevlig torsdag!

/Anna




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar