lördag 28 november 2009

.


Om två veckor åker jag ner till Stockholm i tre dagar för att hjälpa kusin Erika med lite julgåvopyssel. Samtidigt ska jag försöka ordna några arbetsintervjuer samt titta på lägenheten som jag och Robert redan bestämt oss för att ta. Läget är perfekt, priset är perfekt och storleken perfekt, så vi tog chansen att tacka ja innan någon annan hann före. 

Utan Erika hade ingenting av det här med Stockholm blivit av, åtminstone inte nu. Hon är en klippa och har gjort ett fantastiskt jobb med att hjälpa till med CV, slänga ut krokar för lägenhet, ordna med resa och framförallt peppa mig. Ett stort stort TACK för allt du gjort fina kusin!

Jag känner mig otroligt glad och tacksam för min familj, mina vänner, och allt som händer i mitt liv just nu! Tack!
/Annalunda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar