söndag 22 november 2009

En härlig helg!


Dans. Så frigörande, så humörhöjande, så härligt! Och sicken träningsvärk som följer... Det gör ont i varenda liten del av min lyckliga kropp. I två dagar har jag skakat loss till afrikanska rytmer med Ibou och Ibou som lärare (tycker det är ganska roligt att de heter likadant). De är ruskigt duktiga och väldigt fina pedagoger. 

Jag har bara omgivit mig med fantastiska människor i helgen! Trevliga, glada, nyfikna personer med samma kärlek till dansen som mig. Me like! 
Igår hade vi möte om dansresan som några av oss ska åka på i december. Det var kul, men ändå lite nervkittlande, att gå igenom fakta om vad man behöver tänka på innan avfärden och lyssna på vad de som redan varit där fått med sig för upplevelser. 

Så, nu längtar jag på riktigt!

Tack alla medverkande för en härlig helg! 
Och hoppas att ni andra haft det lika kul som mig!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar