fredag 27 november 2009

Nu börjar det hända grejer...


Måhända skriver jag mycket om jobb och boende och sånt nu, men det är lika bäst att skriva lite till!

Jobbsökande är ett arbete i sig.. Jag vet inte hur många rekryteringssidor jag skaffat konto på vid det här laget, men låt oss säga att jag skulle kunna registrera in mig i sömnen. Hoppas få napp på något trevligt ställe snart! 

Boendet å andra sidan........är fixat!! 
Jag är glad!! Åh, vad skönt...

Men nu över till något annat: Ikväll har sötaste syster varit på besök.  Vi har lagat briepaj och lekt musikstudio. Mycket trevligt! Som alltid när man umgås med lillasyster. 
Briepajen blev lite misslyckad (eller skulle den vara en tjock soppa inmurad i pajdeg?), men rackarns god med hemgjord mangosalsa till. Vår studiotid var väldigt skoj! Robert lekte ljudtekniker medan vi sjöng och spelade för fulla muggar. Ännu krävs det lite finputsning av den hitlåt vi håller på att producera, men när singeln kommer lovar jag att ingen blir besviken!



Så, idag har det varit en väldigt fin dag. Lunch med kära mor, jobbsökande, lägenhetsfixande, middagsexperimenterande, musikproduktion... Jag kommer sova gott i natt!

Ha en trevliger helg vänner och andra!
/Anna

1 kommentar:

  1. När skivan släpps vill jag vara en av de första som får köpa ett singnerat exemplar.
    Kram

    SvaraRadera