fredag 13 november 2009

Sjunka ner och sjunka in.


Efter en fredagskväll på Konsum är det skönt att komma hem till en lugn tillvaro, tända lite ljus, ta några nävar chips, ett glas cola och sjunka ner i soffan. 

När det gått några minuter börjar jag se mig omkring i vardagsrummet, vårt härliga stora vardagsrum, och det börjar sjunka in... Snart är det någon annan som sitter här och myser en fredagskväll. 

Men det unnar jag dem, det är en fantastiskt trevlig lägenhet.
Och jag ska på fantastiska äventyr med mannen i mitt liv. 
Det unnar jag oss.

Vad är väl ett vardagsrum och en lägenhet.. Nästa bostad kommer ha samma innehåll: Kärlek!
Den kommer bara ligga på en annan plats i Sverige, med fler utvecklingsmöjligheter. 

Nu ska jag sjunka ner lite djupare i soffan, och bara njuta av att vara nervös & nyfiken & glad & ledsen & skraj & förhoppningsfull & exalterad medan verkligheten fortsätter sjunka in.  

Kram på er där ute!
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar