onsdag 7 april 2010

Dagens!

Jag och Elina möttes med ett uppsatt mål - Långpromenad! 
Efter några steg började vi prata om hur viktigt det är att äta rätt och motionera för att få en hälsosam livsstil. Och vi beslutade oss - Låt oss bli hälsomedvetna och nyttiga! Imorgon!

Därefter traskade vi en bit till och hamnade på Pizza Hut. Först pizza, sen banana split. 
Det är alltid kul att umgås med Elina, vi tänker rätt så lika.
Så vi frossade och fnittrade och diskuterade allt mellan himmel och jord, utom sund livsstil. Underbart!
Imorgon, som sagt..

På vägen hem såg jag något jag aldrig sett tidigare, inte i verkligheten det vill säga. 
Jag såg.... en NUNNA! En livs levande, som åkte tunnelbana. Det var häftigt! Egentligen inte så märkvärdigt. Nunnor måste ju också ta sig fram. Men för mig var det ett bra avslut på en härlig kväll.

Onyttigheter, skratt och nunnor.  
Perfekt onsdag!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar