torsdag 29 april 2010

Efter regn kommer...?

Äntligen lyser den där upplyftande lampan i skyn!
Dock hade det varit skoj om den hade kommit lite tidigare. Sandra skulle nämligen bjuda mig på en tur i hennes nercabbade bil (månne om det stavas så?) och vi skulle käka lunch på något trevligt ställe.

Men men, det kommer fler soliga dagar.

Jag har i alla fall fått äta bullar på jobbet idag. De hade en arbetsplatsträff imorse och omtänksamma Sandra försåg mig med godsaker medan de surrade på om företagets utveckling. Jag fick dessutom sällskap av en annan arbetskollega här ute i receptionen. Vid första anblicken kan den damen verka ganska hård och sur, men under den där korrekta fasaden lurar en väldigt varm och rolig kvinna.
Sånt gillar jag! Att upptäcka nya sidor hos folk, inte bara gå på första intrycket.

Det betyder att det finns hopp för mig också ;)

/Annalunda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar