tisdag 6 april 2010

Sol ¤

Sol i sinne, sol inne.
Sol ute, stora glasfönster, också sol inne c",)


Tillbaka på arbetet. Alla är glada och uppvilade efter den långa ledigheten.
Inte många konferensrum bokade idag heller. Det kommer bli en luuugn tisdag!
Nåväl, får försöka småprata med de som går förbi, så tiden snurrar lite fortare.


Jag kunde inte somna igår. Varenda kväll i påsk har jag slumrat på soffan relativt tidigt framför tv:n och gått miste om nattsudderiet. Men då jag måste sova, då går det inte! Lustigt det där.


Givetvis överdriver jag - visst kunde jag somna - men det blev inte många timmar.


Så idag får jag helt enkelt fungera på solenergi!


Och det är ju inte dumt det heller c",)


/Annalunda

1 kommentar:

  1. Så fint du har gjort det här! Jättesnyggt och trivsamt. Kram

    SvaraRadera