onsdag 28 april 2010

Ut med det gamla, in med det nya!

Jag har världens bästa pojkvän!
(Det är inte han som är gammal och ska ut, oroa er icke.)
Igår var han ledig och gjorde därmed en enorm insats i gamla lägenheten.
När jag hade slutat jobbet och kom dit var det bara finputset kvar - sen var det städat!

Äntligen kan vi fokusera på att fixa och dona i nya hemmet!

Jag tycker det är så jobbigt när saker hänger över en. Tyvärr är jag rätt duktig på att vänta in i det sista med att få saker gjorda, åtminstone då det bara drabbar mig. Telefonsamtal som ska ringas är speciellt besvärliga, likaså allt som har med städning att göra. Men nu har många stenar lättat från mitt bröst och jag ser med nöje fram emot att möta våren och sommaren!

Som Petter skulle ha sagt - Det går bra nu, kompis, det går bra nu!

/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar