torsdag 21 maj 2009

Jag vill äta mat!





Idag blir det en rolig middag! Jag och Robert var nämligen sugna på helt olika saker, och efter att ha dividerat fram och tillbaka en stund bestämde vi oss för att göra varsin maträtt c",)

Jag är redan färdig med min nu och sitter och väntar på att herrn i huset ska bli klar så vi kan äta.... 




Här har vi en härligt god wok
med quorn, chilipeppar, kokosmjölk, grönsaker, vitlök och curry.
En riktig höjdare!




Robert står just nu med rostad potatis och hemmagjort vitlöksbröd i ugnen, samtidigt som han ska steka entrecôte och lägga upp några salladsblad på sin tallrik.

Kan inte påstå att hans rätt inte låter god, men jag är toknöjd med mitt påhitt!

Vad skulle du välja? :)

Gokväll
/Anna



3 kommentarer:

  1. jag skulle helt klart välja Wooken =D
    Kanske måste jag ha receptet på den ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh! Vad gott det lät!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle helt klart välja Entrécote jag gillar kött<3<3<33 Vitlöksbröd älskar jag oxå

    Kram

    SvaraRadera