söndag 24 maj 2009

Vackra söndag!



Det har varit en mycket trevlig helg med blandat innehåll! I fredags var jag hos Marie o myste med vin och surr och lugna puckar. 

Igår blev det en sväng på marknaden med föräldrarna och damen jag är kontaktperson åt. Vi träffade resten av gänget, som bor på samma gruppboende som henne, och jag fick en present av en av killarna! Han räckte fram en ros till mig och sa: Du värmer mitt hjärta, så du ska få den här! Oj, vilken grabb.. Jag blev riktigt rörd :) 

Senare på kvällen blev jag och Robert hungriga. Han föreslog att vi skulle lyxa till det med middag på Toledos och jag hakade snabbt på förslaget! Jättemysigt.. :) Därefter spelade vi biljard och blackjack. Jag vann faktiskt 100kr på sistnämnda! Då är det roligt! 

Allteftersom tiden gick kom vi fram till att vi inte ville gå hem, så istället följde vi med några av Roberts kompisar på Hörnan. Det är riktigt charmigt därinne. Sen var det mycket trevligt folk på plats, så det spelade också in. Några följde med oss hem efter puben stängde. Det blev kort sagt en lyckad lördag!

Och idag: Vackert väder, marknadsmässa och grillning hos mor och far! En sådan ljuvlig dag! Tillägg till det att jag ska till Cathrine ikväll och supporta henne lite i en uppsatsskrivning. 

Världen ler mot mig, och jag ler tillbaka!

Vackra söndag!
/Anna



1 kommentar:

  1. Jag ler tillbaka, vill inte göra annat när solen skiner och magen är proppmätt !!

    SvaraRadera