tisdag 19 maj 2009

Spanskakurs och nätverkskablar



Äntligen en sovmorgon på gång!! Börjar inte förrän kl17 imorrn och det blir det sista passet i min 7dagarsjobbarvecka. Skönt! Plus ledig helg då det vankas marknadsmässa. Håhåjaja, vad härligt! 

Men först lite grejer kvar som ska pysslas med. Ikväll ska vi gå på spanskan, just nu sitter Robert och rabblar upp läxan. Innan det ska vi förbi svåger för ett varubyte. Jag glömde en nyinköpt nätverkskabel sist jag var och hälsade på syster. Den vi har nu är för kort och perfekt att snava över när den är inkopplad till xboxen. Så därför visiten, för att få tillbaka den. Svåger ska få en havregrynsburk som jag fått på jobbet. Jättefin gammaldags plåtburk! Sånt som dom gillar :) 

Kom på nu att det var längesen jag spelade nåt på xbox:en.. Jag fick ett spännande spel av Robert i födelsedagspresent: Silent Hill - Homecoming. Började köra det när jag var ensam hemma en kväll, men det var tufft! Rysligheter  - härligheter!

Annars så..
Håller tummarna för att det går bra för min vän och hennes dotter på sjukhuset imorgon!

Nu ska jag äta chorizo och "pärsallad".
Tjipp o hej!
/Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar