torsdag 21 maj 2009

Regn idag igen.



Ännu en innesittardag. Hade många saker på dagens "schema", men tror minsann att jag skjuter upp dem lite. Robert är också ledig idag, så det känns som jag hellre är hemma och myser med honom :) Jag har precis kopplat in nya nätverkskabeln till xbox:en, så snart blir det Halo! (för er som inte vet vad det är kan jag berätta kort: Du är en stridsgubbe som ska skjuta alla andra och klara dig själv)

Idag är jag alltså ledig. Igårkväll var det andra bullar dock - när jag kom på jobbet var det totalt kaos! Massor med folk, mycket att göra och en havererad frys..... Det är trist att gå hem för dagen och känna att man inte är riktigt färdig med allt som skulle göras. Men men, inget att göra något åt! Får trösta mig med att varubeställningen till imorrn blev försenad, så vi kommer inte få lika mycket grejer och det finns tid att "röja upp". 

Mycket mer hade jag inte att skriva för stunden.
Hoppas det inte regnar lika mycket i Ramsele bara, för min kompis är där och målar på sin sommarstuga :)

Må gott!
/Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar