torsdag 28 maj 2009

Lediga stunder, magiska under.



Idag har jag varit ledig och det mina vänner, har varit otroligt skönt!

Inte bara har jag blivit bjuden på köttsoppa av mina fantastiska föräldrar, utan jag har även städat och tvättat och spelat tv-spel med min kära Robert! Vilken torsdag! Nu har vi fixat en stereo till vårt "spelrum" (fyllt med musikinstrument, inte sällskapsspel eller nintendosar eller dylikt), så hädanefter kommer det 1: Vara mycket trevligare att träna in nya låtar till partybandet som vi spelar i och 2: Dessutom är det skönt att kunna sitta vid datorn här inne när det strömmar musik från riktiga högtalare i motsats till de skräniga laptophögtalarna. 

Angående första fördelen: Ska nyttja detta ikväll, då vi har en spelning i Bollsta imorgon. Det har inte hunnits med något rep i veckan, så det blir hemläxa istället! Jag ser fram emot morgondagens spelning, det kommer vara på en studentbal. Dom i Hotspots (bandet heter så) som varit med från början spelade på samma tillställning ifjol. ->Med andra studenter då förmodar jag. Det hade iallafall varit väldigt kul och uppskattat av examensfolket! Hoppas det blir samma lika i år c",)

Nä, nu ska jag slita Robert från varmvattnet i duschen, för klockan tickar på snabbare än önskat.

Trevlig helg i förskott!
/Anna



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar