tisdag 19 maj 2009

Jag vill ha snus..

Nu var det flera dagar sen jag var in och printade ner något. Har tänkt ta tag i det flera gånger, men dels har jag jobbat, och dels har jag faktiskt tagit tag i den sociala biten! :) Jag och Robert är vanligtvis experter på att lunka omkring ensamma hemma, men på senaste tiden har det varit spelkvällar, film, kalas och allt möjligt på schemat med vänner och bekanta. Roligt tycker jag!

Ikväll skulle vi själva mysa med en film dock, men jag somnade (då var klockan runt sju) och vaknade inte förrän kvart i elva! Surt att sova bort nästan fem timmar av kvällen.. Hade tänkt gå en långpromenad, handla snus, ringa några samtal och annat trevligt. Men men, nu sitter jag här pigg som en mört, snussugen som få och utan möjlighet att få tag i nån den här tiden. Robert har också slut. Usch vad sur jag var på honom när jag i min yrvakenhet insåg att han inte väckt mig! Stackare ;) Men han gottgjorde mig och följde med på en nattpromenad iaf! Det var jätteskönt och luktade supergott ute! Inte en kotte på gatorna, bara vi, mörkret, dofterna och fågelkvittret. Lovely!

Imorgon har vi spanskalektion. Blir 6:e gången vi går sen kursen startade. Kommer inte ihåg när vi träffades sist, för omständigheter har gjort att det skjutits fram och skjutits fram hela tiden. Men nu ska det bli av, och vi har fortfarande inte gjort spanskaläxan ;) Anna o Robert i ett nötskal - Vänta till sista minuten, dom innan går att göra roligare saker på.

Nåväl, ska försöka vinna över herrn i betapet, sen blir det ett försök att sova (om det går). Två jobbdagar kvar, sen är jag ledig :D

Må gott!
/Anna


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar