lördag 12 september 2009

Fina fredag!



Så var den till sin ände. Fin dag minsann! 

Först sovmorgon och frukost i solskenet (genom fönstret, men likväl). Därefter en härlig och välbehövlig massage hos Mona. 
Vidare färgade Robert om mitt hår (blev inte så mycket rödare, men en aning fräschare) och gick på arbetet medan jag styrde stegen mot danskursen. Tänkte att det skulle gå snabbt att vandra iväg, men rackarns vad långt det var! Tur att jag var ute i god tid så jag hann fram. Kursen var väldigt rolig, som vanligt, med en riktigt begåvad lärare från huvudstaden. Ser fram emot morgondagen! 
Efter dansandet följde jag med Astou och Thiaba för att glutta lite på Idol och surra. Tog en sväng förbi Knosum (det är inte felstavat, bara en variation) på vägen hem för att inhandla glass och hallon. Med dessa magiska ingredienser trollade jag ihop milkshake till mig och sötnos då han kommit hem från jobbet. Perfekt att avnjuta till den brittiska tragikomiska "Beautiful thing".

Och nu sitter jag här. Trött, mätt, glad och nöjd! Redo för sängen, redo för nya tag imorgon.

Jag älskar att leva!
/Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar