måndag 28 september 2009

Märkvärdiga måndag.


På senaste tiden har varenda kväll varit mer eller mindre inbokad med diverse träningspass, promenader, tvättar, fikaträffar, städningsprojekt och annat som känts som "måsten". De flesta punkterna på schemat har varit trevliga, inget snack om saken, men ibland kan det vara ruskigt skönt att vara fri från "rutorna" som ofta snirklar sig in i vardagen. Som ikväll. 
Om livet är en skola så har jag nu håltimme ända fram till 13.30 imorgon - Hurra! 

Jag har många saker som det inte skulle skada att ta tag i:

Tvätt
Städning
Disk
Sortering av diverse papper
Laga kläder 
m.m

Och en hel del som jag vill ta tag i:

Läsning
Strumpstickning
Sortering av diverse fotografier
Musikkomposition
Kolla över skolansökningar/volontärarbete
Långpromenerande
Brödbak
m.m.

Men idag tillåter mig själv att hålla agendan öppen för vad som faller mig in. Jag får helt enkelt överraska mig själv. Det ska bli spännande!

Just nu kurrar magen, så jag tror minsann det är dags att fylla på lite energi.

Njut av stunden, det ska jag göra
/Annalunda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar