tisdag 22 september 2009

Flickan som lekte med elden och Nigella Lawson



Undertecknad är nyss hemkommen från biobesök med arbetskamraterna och hamnade framför tv:n och den brittiska kocken Nigella Lawson.

Jag hade först tänkt hoppa över bion och istället vara hälsosam på ett gympass, men till slut föll jag för gratis popcorn och trevligt sällskap. Flickan som lekte med elden var, som förra filmen, riktigt rå, men samtidigt lika spännande och gripande! Ser fram emot sista delen i trilogin! 
Kul också att göra något annat tillsammans med människorna jag träffar hela dagarna. 

Och så var det Nigella. Min älskade pojkvän är svag för matlagningsprogram av alla slag och på BBC Lifestyle kryllar det av sådana. Just det som Nigella har är faktiskt rätt roligt för mig också. Jag gillar hennes stil! Hon är självklart väldigt passionerad över matlagningen, men det bästa är hennes ständiga smakprovningar, busiga leende över allt som inte är nyttigt men gott och naturliga framtoning. Får inte riktigt fram det jag egentligen menar känner jag, men kolla gärna in hennes program så förstår du! Hon gillar att laga och äta helt enkelt. 

Mina fossingar är lite frusna, så nu ska jag åtgärda detta.

Tack och godnatt!
/Anna

1 kommentar:

  1. Vill du veta en rolig sak? min pojkvän är också väldigt förtjust i matlagningsprogram :)

    SvaraRadera