onsdag 9 september 2009

Nyttig och lycklig!



Idag känner jag mig jättenyttig! Har inte sovit bort hela dagen som jag brukar, utan klev upp i god tid och åt en rejäl gröt-frukost. Därefter promenerade jag och Robert bort till mor för att låna behandlingsrummet. Klockan 11 var det dags för massage! Var, som jag skrev igår, lite nervös för hur det skulle gå. Men, det gick fantastiskt bra (trots att jag höll på att svettas ihjäl i värmen). En promenad tillbaka igen mumsandes på ett äpple från mor o fars äppelträd, lite lunch nu och därefter jobbdags. Efter arbetet ligger simning på schemat, med Helen och Jessica. Och som en fin avslutning på dagen: ett glas vin (bra för hjärtat) och avkoppling!

Nyttigt va? Och härligt! Vädret är strålande, jag är glad och livet leker!

Kram 
/Anna 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar