torsdag 3 september 2009

Välkomna hem! c",)


Idag kom syster yster, svåger, mamsen och papsen tillbaka från semestern. De var så bruna och fina och jag kramade dem tills de blev blå. Här har de fixat bränna och jag bara förstör! ;) Nädå, men det var skönt att få hem dem igen! Tåget var försenat till Sundsvall, där de skulle byta till buss, så de fick trixa med taxi:sar (skriver man så tro?) innan de till slut var hemma. Ett tröttare gäng var det längesen jag råkade på! Men, välkomna hem är de iaf! (och på fredag/lördag kommer bror!)

Dessförinnan fortsatte jag min hurtiga livsstil genom att faktiskt genomföra simplanerna med Helen o Jessica. Jag är något av en expert när det gäller att lirka mig ur träningstillfällen. Alltid går det att känna efter lite extra och hitta en halvond hals, ett trött knä, komma på att jag faktiskt måste tvätta, städa, ringa viktiga samtal, sova en stund eftersom jag fått för lite sömn på sistone osv.. Men ikväll övervann jag latheten ännu en gång! Hade förvisso smakat på alternativet att jag inte hade några linser (känner mig så osäker i denna utsatta miljö då jag inte ser särskilt bra utan glasögon bla bla bla), men snubblade över ett par endagslinser i en bortglömd låda, och så var jag fast. Det var tur, för det var väldigt skönt att simma! Befriande, lagom jobbigt, dusch inräknat i paketet. Och trevligt sällskap c",)

Har satt upp 3 delmål för vart jag ska ligga i vikt här framöver. Första är vid avresa till Boston om 2 månader, det andra den 28 december då jag åker på dansresa till Senegal, och slutmålet när jag väl kommit hem efter att ha dansat i 3veckor. Vilka målen var berättar jag sen, när jag kommit dit ;)

Nä, nu ska jag sluta knappra ner det som kanske förefaller smått trist för alla andra utom mig, och ägna mig åt min söta tv-spelstönt!

Sov gott!
/Annalunda 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar