tisdag 1 september 2009

Nu jäklar!


Har alldelens nyss kommit hem från inte bara ett utan två(!) träningspass på Gold's Gym. Men på ett sätt hör de här passen ihop, plus att andra delen var en teknikintroduktion, så låt oss bara säga att jag tränat helt enkelt. Va? Vad jag tränat? Ja just, core och functional moves! Kan också översättas lite vackert till svenska: bålträning och funktionell gruppträning - dvs balans/styrka/kondition-träning. 1.5 timme fläskattack. Härligt!

Känner att jag är på gång nu! Så pass på gång att jag måste ta en kvällspromenad som grädde på moset. Sista checken hemma hos mor/far och syster/svåger innan de kommer hem från Bulgarien. 

Sedan ska jag, med gott samvete, parkera i soffan med en tallrik skivad galiamelon och bara njuuta!!

Imorgon blir det simning med Helen&Jessica. 

Visst är jag duktig? c",)

Natti
/Anna

2 kommentarer: